duminică, 2 mai 2010

Bai charlie... pula mea... doare...

Salut!
Urmatoarele cuvinte nu prea isi au un rost anume dar se pare ca or sa apara oricum...
Mmm... Am citit ultimul post de pe blogul maidanulcudragoste.blogspot.com acum cateva zile in o dimineata la munca si.... am fumat jumatate de pachet de kent pana in ora 12.
Deci eu sunt un semi print sau print ne-autentic, vechea iubire se destramase pe atunci intr-o clipa, castelul incepu sa se construiasca in o clipa... si un sarut poate opri timpul in loc daca forfota celor din jur e ignorata...
Pai tin sa te anunt ca spre deosebire de tine, pe mine dragostea adevarata nu m-a impins sa fiu mai bun, sau poate nu am gasit-o :-?? who the fuck knows. Mai vreau sa te anunt ca totul nu este bine decat pentru tine (asta apropo de promisiunea ta cum ca totul va fi bine odata si odata) si ceea ce este la tine o inlantuire infinita de zile fericite, pentru mine a urmat o mare pauza de traire si un lant <"space"> de zile banale...

2 comentarii:

  1. Dragă Charlie...
    Nu vrei să rămânem prieteni ? Hai că ați rămas prieteni, vă salutați când vă vedeți ;)
    Decât să recurgem la dastea, cum le zice aa.. clișee de genu ”hai să rămânem prieteni”, io zic că mai bine, hai să nu ! Și cum faptele vorbesc de la sine și vorbele sunt doar bla bla blaa blaa și atât, ar trebui să te doară la pula dar nici acolo defapt.

    Cu drag al tău amic,
    alex/vocea dintr-un telefon pt altcineva

    RăspundețiȘtergere
  2. era să uit... totul va fi bine, mâinile in aer si strigă cu mineeeeeeeeeeeeeee =))

    RăspundețiȘtergere